Midsonan johtavat luomubrändit ovat Urtekram, Kung Markatta, Davert ja Helios. Kaikki neljä ovat luomuruoan varhaisia ​​edelläkävijöitä ja ne kehittävät jatkuvasti uusia vastuullisia ratkaisuja ja tunnistavat Midsonan vaatimukset sekä nykytrendit.

Lisää kasviperäisten ja terveellisten elintarvikkeiden tarjontaa

Elämäntapojen hallinta on suuri terveyshaaste, johon Midsona haluaa osallistua kehittämällä ja lanseeraamalla tuotteita, jotka auttavat ihmisiä elämään terveellistä elämää vahingoittamatta ympäristöä. Kyse on tietoisuuden lisäämisestä raaka-aineiden alkuperästä ja siitä, mitä ruoka sisältää sekä mitä tasapainoinen ruokavalio tarkoittaa keholle ja ympäristölle. Tavoitteenamme on lisätä kasviperäisten ja / tai luomuruokien valikoimaamme, ja teemme tämän kehittyneen innovaatioprosessin avulla.

Innovaatio

Midsonan strategia on lisätä terveellisten tuotteiden valikoimaa, ja olemme vuonna 2018 tehneet useita aloitteita kehittää sekä markkinoida tuotteita, jotka helpottavat terveellisen ruokavalion ylläpitoa ja kestävää kehitystä maapallollamme. Esimerkiksi, olemme vähentäneet suolan ja puhdistetun sokerin määrää, kehittäneet terveellisempiä vaihtoehtoja joillekin päivittäisessä ruoanlaitossa käytettäville elintarvikkeille ja tuottaneet enemmän kasvipohjaisia ​​ruokia sekä pakkauksia, jotka kuluttajat voivat helpommin kierrättää.

Sustainable Brand Index

Kung Markatta -tuotemerkki luokiteltiin Ruotsin seitsemänneksi kestävimmäksi tuotemerkiksi ja Urtekram-tuotemerkki Tanskan kahdeksanneksi kestävimmäksi brändiksi vuosittaisessa riippumattomassa bränditutkimuksessa Sustainable Brand Index 2019. Se on Skandinavian suurin tutkimus, jossa 44 000 Pohjoismaiden kuluttajaa arvioi tuotemerkin arvoa, mukaan lukien YK: n kestävän kehityksen ja sosiaalisen vastuun periaatteet.

Vastuulliset pakkaukset

Midsona haluaa osaltaan minimoida pakkausten ympäristövaikutukset kasvipohjaisten pakkausmateriaalien lisäämisellä ja siten kierrätyksen helpottamisella. Aina kun mahdollista, pakkauksissamme käytetään kierrätettyä muovia. Midsona on allekirjoittanut Plastic Initiativen, mikä tarkoittaa, että vuoteen 2022 mennessä kaikki muovipakkauksemme ovat kierrätettäviä. Urtekramin kauneustuotteet saavat vuonna 2019 sokeriruo'osta valmistetut pakkaukset eli kestävän vaihtoehdon tavanomaisille muoveille.

Vaxtbaserat50_400x400.png