Visio, missio ja strategia

Visio

Visiomme on olla Pohjoismaiden johtava terveyden ja hyvinvoinnin –tuotteiden ammattilainen

Tehtävä

Tehtävämme on panostaa terveellisempään arkeen ja tehdä sen saavuttaminen kaikille helpommaksi. ”Make it easier for people to live a healthier everyday life”

Strategia

Midsona pyrkii parantamaan asemaansa ja saavuttaa kasvua keskittymällä neljään strategiseen pilariin:

Kasvu päätavaramerkkeissä

Panostamme omiin vahvoihin  tuotemerkkeihin sekä tarkoin valittuihin tuote-edustuksiin, joita kehitämme ydinmarkkina-alueillamme: Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

Uudet kasvualueet

Panostamme aktiivisesti orgaaniseen kasvuun ja/tai  keskitämme yritysostomme sekä vahvoihin brandeihin että markkina-aluesiin.

Optimointi

Analysoimme jatkuvasti  brändi-portfoliotamme jotta voimme investoida parhaan marginaalin antaviin  tuotteisiin. Pyrimme aktiivisesti hallitsemaan materiaalikustannuksia heikentämättä laatustandardeja.

Tehokas organisaatio

Pyrimme aina tehokkaaseen, toimivaan mutta kustannustehokkaaseen organisaatioon.

Lisää tietoja konsernista: www.midsona.com